tisdag, oktober 20, 2009

Min marräng

Världens finaste Marielle fyller år idag! Ett stort grattis och en ännu större kram. Var så härligt att få höra din röst gumman. Hoppas du vet hur fantastisk, stark och härlig du är! Jag älskar dig!


Första dagen i skolan efter lovet. Fick mig en stor överraskning, Derek kom tillbaka. Fast bara för en vecka. Träffade mina flickor igen och vi var allmänt knepiga som vanligt. Fast de får mig att sakna mina ännu knepigare flickor där hemma, haha. Killarna hade en avgörande match på kvällen som jag och Ane ville se. Hon hade basket-träning och under tiden stannade Derek och hjälpte mig med Algebra. Blev tråkigheter med min värdmamma igen, det håller på att göra mig galen. Men det förstörde inte min underbara dag.

4 kommentarer:

Dento sa...

Tråkigt att Du fått en så knepig morsa där borta.
Vilken tur att Du har en toppen dito Sverige !!

Hur går det med lillsyran då. Har inte hört något om henne på länge?
Det kan vara jobbigt med småsyrror. Tro mig, jag vet!

Kanske till och med algebra kan vara roligt i bland....

Nu skall jag dra på mig regnstället och trampa hem.

Ha dé
Kram /Dan

Marrängen ;) sa...

Taaack hjärtat! Du är allt för go! Jag blev så glad när du ringde imorse, har gått runt med ett leende hela dagen haha:D Minns så väl när vi tog den där bilden förresten, det var en fin dag :)
Hoppas att allt löser sig för dig nu. Ska ta och försöka mig på tekniken och skaffa skype;) tror att det är mic jag måste fixa egentligen för det andra har jag..elr..jag ska göra några försök! Men först ska jag ner till allhallen på gympa och svettas med tanterna..
Jag älskar dig!
puss och kram

mamma sa...

Hej mitt pyre!
Det här med modern oroar mig. Undrar vad det handlar om? Det är nog dags för dig att prata med Jill.
Min lediga dag har varit intensiv och mest rolig. In med bilen på service (skönt men dyrt), besök på Boda (VÄLDIGT ROLIGT!!!DESSA UNDERBARA UNGAR!Och personalen också förstås). Sen begravning av mormors kusin (inte så sorgligt som det låter), tai-middag med mormor (gott), mammografi som inte gjorde ont (!)och till sist en vilsam kväll (hade glömt Marielles födelsedag :(((( )
Och efter femton försök (!!!det var nära modemet åkte ut, fick lugna mig med Winnerbäcks nya på högsta)fick jag igång internet och...Dan ringde (puss)...och sen kunde jag läsa din blogg. ÄNTLIGEN! Nu kan jag sova gott. Det är tur att du har vänner, morsor kan va pest... Love u!

eLin sa...

Det är så synd att det har blivit så... hände det något speciellt?

Gissa vem som gick upp på en föreläsning idag på Bäckäng? ;) Du kan aldrig veta vem!! :P Det var lite roligt! :D puss<33