måndag, oktober 12, 2009

Världens bästa mamma.
Snyft.

6 kommentarer:

mamma sa...

Å om jag kunde hålla om dig just nu...men jag får nöja mig med att titta på dig på fotot som står på hyllan ovanför datorn.
Den som kan gråta är stark, kom ihåg det.
Nu får du ta nya tag och du ska se att allt ordnar upp sig.
Vi kan väl höras ikväll igen eller i morgon bitti? Jag kan nog börja senare då också. Puss!

Ellinor sa...

Men Emilie, vad är det som har hänt :(?
Jag finns här om du vill prata, inte för att det så mycket jag kanske kan göra åt det..:/. Men om du vill prata av dig så är det bara att höra av dig. Blir så ledsen när man läser dina senaste inlägg, att inte kunnde finnas vid din sida när du är ledsen och det är svårt. Vill bara hoppa på nästa flyg och ge dig en STOR kram och bara sitta med dig...bara få finnas där för dig.
Älskar dig Pyren, finns här hemme i skogen. Det är bara att ringa <3

Johan sa...

Hmm, trivs du inte hos din familj? :/ Jag trodde du hade det så bra med dem typ... Men ja, jag följer din blogg väldigt noga, jag kollar in varje dag. Det märks ju att du är borta en hel del. Jag har ju ingen aning om det är så allvarligt och, nej du kanske inte kan skriva det på bloggen. Jag kan ju prata med Tantan eller nåt efter att ni har telefonat annars. Men annars får du hålla hakan uppe, jag och Tantan planerar en present till dig! :)

Dento sa...

Ja vist är hon go att hålla om när det blåser snålt!! (o annars oxå)

Förstod nog lite vad det handlade om i morse. Det kommer säkert att ordna sig skall Du se. Det kanske är nu hemlängtan börjar göra sig påmind. Alla verkar ha en sådan efter ett tag. Håll ut så skall Du se att det löser sig. Det är många på den här sidan vattnet som stöttar Dig i tankarna.

Själv har jag fått fast mark under fötterna igen. Efter att ha ordnat till det i kåken här hemma så har jobbet satt igång med full fart. Nu är det ännu mera att göra än före Karlskrona. Men bättre det än tvärt om.

Usch vad kallt det börjar bli. Dom varnade för snö i Mariestadstrakten (vid Vänern) i morgon, bara fem mil bort. Kanske dags att sätta på vinterdäcken.

Skall bli härligt att komma till Börs igen på fredag. Där är det i alla fall varmt....

Stå på Dig!
Kram /Dan

Emilie Pyrén sa...

Mamma: Stor kram! Vi får höras snart. Och tack :) <3

Ellinor: Nu har vi ju pratat lite grann iallafall :) Tack för att du alltid finns där! Hoppas du vet att jag finns här för dig också :)
En stor Ellinor-kram är aldrig fel!
Älskar dig! <3

Johan: Både ja och nej. Men ingen idé att klaga. Ett år går fort, bara att uthärda :). Nu blir jag nyfiken!! En present?!:o
Och tack Johan, för dina kommentarer! Saknar dig!

Dan: Ja, hon är go hon.
Tack! Och det börjar faktiskt bli lite kallt här också nu. Tror du inte det är lika kallt i Borgstena då? :)

Johan sa...

Saknar dig med :)