måndag, oktober 12, 2009

Hej godingar!
Det är riktigt rörigt här just nu. På ett sätt är jag hur glad som helst, och på det andra så vill jag bara gråta just nu.
Jag hade en sjukt bra dag med med Ane, Jessica, Krystal och Bam igår. Vi åkte till Industrial Nightmare i Indiana vilket är som Spökhotell-gasten fast tusen gånger större och väldigt påkostat. De har det bara nu vid Halloween tid men det var galet häftigt. Riktigt bra skådespelare och ja, allt var riktigt häftigt. Krystal kissade nästan på sig haha. Vi åt och skrattade väl hemma igen och det var så avslappnat och gött. Kollade på Grey´s A tills vi gick och lade oss. Jag och Ane brukar sova i Ellies gamla rum och det är så trevligt för vi ligger uppe och snackar hur länge som helst. Om allt och inget. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne här.
Däremot, jag vet inte vad jag egentligen får skriva och inte här på bloggen. Och jag vill bara berätta allt som händer just nu för det är väldigt rörigt och jag vet inte vad konsekvenserna kommer att bli. (Oroa er inte, jag har inte gjort något dumt).
Kan säga såhär, ni som följer bloggen väldigt mycket har nog märkt att jag spenderar en del tid hos Krystal & Bam. Så mamma, du och jag får nog ta ett snack efter att du har läst detta, för jag vet inte, kan inte säga något alls nu. Men det kan hända att det kommer att bli lite förändringar.
Men jag vill iallafall bara berätta lite för er om Krystal och Bam.
öh, snart... skriver när jag kommer hem .

2 kommentarer:

mamma sa...

Tycker verkligen att du ska prata med Jill och vara rak. Det är hennes jobb och som jag har betalat för. Heja på!
Eva, i Karlsborg du vet, hon bytte familj efter några månader och hennes nya har du ju träffat!
Ditt år ska bli ett toppen-år och vi är kunder, kom ihåg det! Puss!
Säg till om du vill att jag ska ta tag i detta...

Maaliin sa...

Älsklingn vad har hänt?:/.. Du får gäärna ringa när di har tiid!.. du kan ringa på min mobil och är jag på lektion så går jag ifrån den!. jag lovar ! <3