fredag, oktober 16, 2009

Vem behöver koffein...pfff..

Jag behöver en ny layout. Amerikanska flaggan gick mig på alla nerver i ögat, förmodligen på latin, som det finns. (!) Gah.
Jag har läst Marijahs blogg ikväll. Och jag har kollat på Gilmore girls. Det är en alldeles underbar, underbar kombination av två fantastiska saker, men det gör mig hyper, flummig och lite utav en feminist.

Om man kanske skulle sova... jag antar att även jag kan behöva lite av det där så kallat sömn. Fast det är ganska facinerande att känna sig amerikansk på dagtid och svensk på natten.
Okej...godnatt.

2 kommentarer:

Fredmeister sa...

shit va gött! koffein har jag börjat lära mig dricka nu

mamma sa...

Amerikanska flaggan gick mig på alla nerver i ögat, förmodligen på latin, som det finns. ???? Håller du på att glömma din svenska, älsklingsunge? :)
I dag har varit en synnerligen vacker och underbar dag. Snöhöljda träd,två samtal från dig (<3), fina presenter bl.a. fågelkikare från Dan(!), glatt kalas och många grattishälsningar. Känner mig rik. Tror att LA-resan kommer att ordna sig för dig på något vis. Vet inte riktigt hur än.
Ha nu en underbar dag på hästryggen och säg grattis till Ane från mig! Puss!!!