onsdag, oktober 14, 2009

Som Amanda skulle sagt; Efter regn kommer det alltid solsken

Vaknade upp idag och bestämde mig för att det skulle bli en bättre dag.
Krystal hade pratat med min värdmamma och jag vet inte vad hon sa, men det gjorde under.
Pratade med Sverige en lång stund idag, och med min älskade Malin på skype. Det var riktigt härligt! Men får passa mig, det är lätt att längta hem.

Jag har inte mycket mer att säga just nu, mer än att jag hoppas att bloggen kommer bli lite muntrare och roligare inom en snar framtid. Och just det, jag tänker kidnappa en häst.
Heipo.

7 kommentarer:

mamma sa...

Kidn...himmel vad man blir nyfiken!

Det blir ridning i helgen, väl? Annars ringer jag Beth!!!

Emilie Pyrén sa...

Mamma: Haha, det är ingen kidnappning på riktigt. Men jag skulle så gärna vilja. Berättar mer senare!

Och om ridningen...jag vet inte. Ska ta reda på det helt säkert imorgon. Idag sa hon att vi skulle städa på lördagen. Jag kommer bli så ledsen om jag inte får åka :(

Dento sa...

Tänkte väl att det skulle bli bättre.
Hoppas nu bara att det blir ridning till helgen. Håller tummarna.

Soliga men kyliga hälsningar från Knasborg.
Visst blir det varmare i Börst, med sådana kramar man får där.....

Kram/Dan

Ellinor sa...

Du kan gämma hästen hos mig, det finns lite plats i min källare ;). Hoppas allting ordnar upp sig, och att du mår bättre. Saknar dig Pyren. Älskar dig <3

MAnda sa...

Jag älskar och saknar dig!<3

JOnatan sa...

Så bra :)
Hoppas det fortsättter så!!!
Ska vi prata på fredag eller något? puuuusss älskar dig!!! <3<3
Repade med nya bandet idag. :)

Maaliin sa...

Åh älskling! har varit i borås i helgen så har inte hunnit läsa förrens i dag !.. och det var SÅ underbart att prata med dig!.. jag saknar dig SÅÅ MKT !! <3.. Vem skas komma från sverige? :D <3