måndag, oktober 05, 2009

<: )


5 kommentarer:

Pappa Bokvägen sa...

Sitter vid köksbordet och tittar ut genom fönstret vid precis samma tid som vanligt men det är helt svart. Men jag vet att det ljusnar, för mig och för dig.

Lyssnade på låten igår igen. Världsklass!
And I know we are going to love you "forever and ever"

/Johnny

Tanitosonn sa...

Hej!
Nu är det snart läggdags igen. Dagarna går i typ 100000 kilometer i timmen nuförtiden. Läste ut en bok idag. Blaze heter den. Den var hur bra som helst men den var sorlig. :'(... Har letat replokal med nya bandet. det blir nog rockborgen för oss. Och så har jag bestält grejs till ett nytt trummsett som jag ska ha här hemma och öva på. Joels gamla om jag inte har sagt det innan. för om jag inte har gjort det så sa jag det inte nu... Hmmmm. Jag är sugen på ben and jerrys. mmmmm mumms..
Älskar dig!

mamma sa...

Du skulle på fest i fredags...bilden skrämmer mig...hur är det?
Älskar dig för att du är du, mitt lilla frö!

Emilie Pyrén sa...

Pappa Bokvägen: Jag kan riktigt se det framför mig, hehe. Saknar alla skrattfyllda måldtider hemma hos er.

Haha, ja pojkarna vet vad de sysslar med. Vissa dagar går den på repeat på min ipod, då känns Sverige lite närmre. Saknar hela underbara familjen Andren (Amerikanska tangentbord kan inte göra sträcken över våra efternamn)

Tanitosonn: Hejsan hoppsan pojka! Jag kan allt h[lla med dig om att dagarna g[r fort. Fast n'r jag saknar Sverige s[ k'nns det som en evighet tills jag f[r komma hem igen.
Har aldrig h;rt talas om den boken, f[r s;ka p[ google och l'sa om den. (Vilket jag f;rmodligen kommer gl;mma bort om jag ska vara 'rlig haha) Jag som tyckte att jag l'ste n[got om att Rockborgen hade n[got f;rbud av n[got slag? Sp'nnande med det nya bandet. Men jag kommer dock ha mitt hj'rta kvar hos UNS , f;r det 'r mina pojkar det :D . Jag vill inte l[ta ;verl'gsen..men pojk...Ben and jerrys 'r inte ens i nr'heten av hur gott glass kan vara... jag ska visa dig n'r du kommer hit!! Och f;rl[t jag orkade inte kopiera och klistra in massa å,ä och ö (förutom nu haha) s[ du f[r gissa dig till vissa saker antar jag. Love u!

Mamma: Haha, hur kan min bild skr'mma dig? Fattade du vad bilden menade? Vet du vad Powerline 'r? haha. Det var ju bara en gullig bild som jag m[lade! :) Och n'r jag sa fest h'r, s[ var det inte som en svensk fest. Fest h'r kan vara som filmkv'llar typ. Det finns fester med alkohol och sen fester som
r som.. ja filmkv'llar. Puss och kram! Fick ditt brev!

mamma sa...

Åh, vad skönt!
Hade du ritat den själv? Not signed... gullig!
Nä, jag fattade inte det roliga...hjälp mig! Puss!