torsdag, september 17, 2009

...Droger....

Dags att kliva ut med erkännandet. Jag är beroende. Och jag har absinens.
Jag har mött tunga droger det senaste året, Michaelin, Ellionorin, Linin, Malinin, Emmorin & Nikkitin... alla har de satt spår i mig och jag skulle nästan göra vad som helst för att få lite av det just nu. De får mig att känna ett härligt rus i kroppen, och det känns som om jag inte har några problem i hela världen och... jag har så kul med dem!
Jag skulle kunna rekommendera hela världen till att börja använda dessa droger. Men, jag vill helt ha dem för mig själv, lite sådär lagom iallafall.

Michaela, Ellinore, Emma, Nikki, Lina, & Malin. Jag saknar & älskar er! Ni är en så stor del av mitt liv!

8 kommentarer:

mamma sa...

Himmel vad du skrämde mig!!! :))))

Michaela sa...

Finaste Emilie, dina ord värmer så:) Du betyder så mycket för mig, jag saknar och älskar dig så otroligt mycket!<33

Emma sa...

haha, vad du är söööööööööööt!! jag saknar dig jätte mycket :):)

Malin sa...

AAAAAHWE! Kom hem nurå! :O
vi saknar dig <3

Dento sa...

Man kan bli beroende av mycket, dom mesdt oväntade saker.
Själv har jag blivit beroende av Borgstea, ellr snarare någon som bor där...

Hemma igen efter ett par härliga dagar i Karlskrona. Bra väder och bra jobb..

Hoppas det blir lika bra om några veckor när jag skall vara där en dryg vecka.
Kanske tar Lotta och jag en lillsemester över helgen då. Vi får se om vi kan få till det.

Håller tummarna för att Din auditon gått bra. Väntar med spänning på utlåtandet.

Ha dé
Kram/ Dan

Lina sa...

Det är bara att ta första bästa flyget hem, för vi väntar på dig :) Saknar dig <3

Emilie Pyrén sa...

Mamma: Haha fåntratt!

Michaela: Aw, va bra :D Du betyder så sjukt mycket för mig Michaela!! Önskar att du vore här! <3

Emma: Haha!! goding! Hur går det med tränandet? Kommer jag känna igen dig? ;) <3 Saknar dig!

Malin: Kan ju inte komma hem riktigt än NURÅ.. kom hit istället :D <33

Dan: Haha , låter bra det! :) Hoppas ni får en fin helg! Kram!

Lina: Ni borde ta och komma hit :D <3 saknar er så mycket!

Ellinor sa...

Åww, du är för UNDERBAR lilla pyret. Saknar dig så jag får ont i magen. Satt innan och tänkte på hur mycket jag saknar ditt skratt, och...dina söta små nysningar. Michan satt på en lektio och nös, nös, nös och då slog det mig att vi får inte höra dina söta speciella nysningar :/. Jag är lite konstig, men jag saknar faktist mycket små saker som du gjorde som man kanske inte märkte av då, men som nu märks väldigt mycket.
Jag håller med de andra tjejerna och tycker att du ska komma hem nu, för jag saknar dig JÄTTE mycket <3.