lördag, september 26, 2009

internetcrash

Hej alla! Jag tenker skriva po engelska detta inl'gget f;r jag har inte de svenska bokst'verna vilket g;r det mer irriterande.

Something has happened to the internet , and the internet-guy won't be here until monday or so. I went down to our company, Bardstown Heating and Air with Stacy so that I could just tell y'all on one of it's computers.
Going to Madisons concert today and after that, straight to the racetrack where Brad is going to have the biggest race of this season.


Mom, please call me when you see this, thanks. And Jonatan too, haha.

5 kommentarer:

TeamEmma sa...

tryck net ctrl och shift eller omd et var alt och shift hårt. så kommer dem tillbaka^^ kram Emma

Johan sa...

Nice att du har börjat använda "y'all" :P

MANda sa...

hejsan svejsan snuttan!! :D Har varit jätte dålig det senaste me att kolla dina inlägg.. Jag blir lite besviken på mig själv. Men jag har inte glömt dig! Saknar dig bamse mkt! Vi får boka en dejt på skype snart tkr jag. Det var längesen jag såg dig!

För övrigt så ska vi få finbesök från England idag. Hehe, får se hur Meja hälsar på honom. Om hon säger "balla balla" och nyper honom i rumpan, som Sara Lengqvist har lärt henne;) Hon sa det igår iallafall.. haha! Jag tror inte det händer något intressant i mitt liv för tillfället. Inget jag kan uppdatera dig om här iallafall;)
Nu börjar lektionen, c'all later:D shasha:)<3

Din Jonatan Andren sa...

Förlåt att jag är så seg...
Skulle hjälpa Kalle att skriva ut en grej och så kom johan in och massa möös och pöööss o peett.
Ville bara säga till Dig astt det här har vart de två härligaste åren i mitt liv. Jag längatar tills nästa gång vi ses. när jag får se dig och springa allt jag kan och krama dig. Varje sekund för mig med dig känns viktig. till och med när man sover. Det är galet hur mycket jag älskar dig!!! Din Jonata.

tantan<3mli!

JÄDI!!! JÄDI!!!!! JÄDI!!!!!!!!!!!!!
ps. saknar och tänker på dig varje dag. Hatar att vara utan dig men älskar att se dig leva ut dina drömmar.

Din stolta pojkvänn!
Jonatan.

Emilie Pyrén sa...

TeamEmma: Haha! Vilka kommer tillbaka?;D Kul att höra från dig förresten! Är allt väl med dig?

Johan: Haha, man tar seden dit man kommer ;)

Manda: Hej sötnos! Haha, det är ingen plikt till att läsa, så det är bara att läsa när du känner dig nyfiken och uttråkad haha :) Saknar dig!! Och våra promenader!
Vem är det som kommer från England? Haha, va go!
Stor kram!

Jonatan: Vet inte vad jag ska säga... Så underbar är du!
Vi är bäst :D Älskar dig knepigt mycket! :D <3