onsdag, september 02, 2009

Jag vet inte....


:/

10 kommentarer:

Johan sa...

Vadå?

Ellinor sa...

:/ Vad har hänt?

Michaela sa...

Vad har hänt? :( Finns här om du behöver prata<3 Det va så roligt att du ringde mig imorses, det gjorde verkligen min dag!! :D Jag blev så otroligt glad av att få prata med dig goding :D<3333

Tan tant sa...

Jag vet inte heller... men det kanske är bra, man behäver väll inte veta allt hela tiden. Om det inte har hänt något vill säga. har det det? Jag vet i alla fall att jag ville skriva till dig att jag älskar dig!!! HUR MYCKET SOM HELST! du är bäst. imorgon fyller daniel år . det ska bli trevlig! Jag vil prata med dig snart men det blir svårt på veckorna. kanske på fredag för mig. Nöjes parken såg svin kul ut föresten. hade vart kul att vart med där. vi har fått ny replokal nu föresten. i gaqmla påsthuset i fristad. det är strt och fint men jag vet inte när vi ska ta dig grejorna.Förövrigt var det en jätte mega spndel som sprang om kring i 200 km/h i våran hall idag. den var läskgit. Jag är lös i magen igen. det är inte lika jobbigt som sist. Det är mycket sjuklighet nu för tiden.Men Men. jag vet inte.. Du vet ju att jag finns här runt om i knutarna om du vill snacka. Du kanska kan skriva en tid till mig så kan jag höra AV MIG PÅ SKYPE då. det hade vart trevligt.

Emilie jag Älskar dig!!

Emilie Pyrén sa...

Johan: Hade ett litet konstigt känslosvall imorse bara. Gått över nu :)

Ellinore: Inget egentligen. Hade bara ett litet känslosvall imorse, det har gått över nu. Tack för att du frågade sötnos! :)

Michaela: Hade ett känslosvall bara. Tack för att du finns där :( <3 Saknar dig så sjukt mycket!!


Älskling: Haha, så sant. Nej det var inget som hänt riktigt, hade bara en känslosam morgon.
Tack för de orden. Behövde höra dem. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket just nu. Önskar att du vore här :(

Tänk att han är 18 nu! Tiden går så fort. Jag kan nog också prata på fredag tror jag, sen är jag ledig på måndag så kan försöka tima in svenska tiden. När slutar du på måndag?
Din röst. Gah din röst. snart snart snart!
Nöjesparken var riktigt kul, måste ta med dig dit när du kommer hit!
Va spännande det ska bli att se replokalen, hur stor är den?
Hoppas du blir bättre i magen! Går du fortfarande till skolan?

Jag älskar dig Jonatan!

Dento sa...

Ja vet inte heller.......

Pappa Bokvägen sa...

Jag vet....!
Att du är en underbar person!
Att det är ett skitväder här hemma.
Att jag har Regnstaden som min startsida.
Att det är fredag.
Att jag tycker om dig!

kram
/Johnny

Litta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Litta sa...

Du är ju så härlig!! Efter att nästan dagligen kunnat följa dig och läsa dina sköna berättelser så plötsligt skriver du bara: jag vet inte.... Emilie!! Du skrämmer ju nästan ihjäl oss!! Första impulsen var, ring Lotta... det har nog hänt nå´t! det rullar upp olika scenarier i huvudet och vi är nästan halvvägs över atlanten, när pulsen går ner och det slår mig att det kanske ändå inte är så farligt!! Älskade systerdotter, tänk på din gamla moster när du skriver på det sättet!! KRAAAM

Emilie Pyrén sa...

Pappa Bokvägen/Johnny: Tack så jättemycket för de orden! Det värmde väldigt mycket. Saknar dig och familjen. Ni är fantastiska och betyder väldigt mycket för mig!

Litta: Haha min härliga moster! Det var många som frågade och jag insåg att det var en väldigt stor kontrast från alla de andra inläggen. Men halvvägs över atlanten hade inte varit helt fel om ni var på väg hit ;) Saknar er allihopa!! Och nu kommer jag låta som en liten flicka men , du är världens bästa moster!