onsdag, september 23, 2009


Fick precis mail från Krystal med denna bilden. Jag & Spirit. Jag blev så glad för vad hon hade skrivit : "Hey chick-the pictures that you took of the wedding were GREAT!! I'm glad that you had fun Sunday...and we really, really, enjoyed your company! We loved hearing stories about your country and places you've visited-Bam's jealous of your travels!! I sincerely meant it when I said that you are welcome to visit us ANYTIME you want and stay as long as you'd like-we love having your smiling face around! Oh well-just so that you know that Bam and I , and Abigail, would love to have you over more often...Spirit would like it too! Hope you are having a good week at school & soccer...c-ya soon! "

5 kommentarer:

Fredmeister sa...

de va la snällt sagt!!!=)

Dento sa...

Ja sträck på Dig i sadeln, ser ut som du var uppvuxen på hästrygg! Inte dåligt att få sådana omdömmen.
Vi är alla stolta över Din framfart i Amerikatt. En utmärkt ambasadör för old Sweden.

"Kör på"

Kram/Dan

Maaliin sa...

Haha vad sött :D.. Första gången jag ser bild på dig PÅ hästen haha :)..
Saknar dig ! <3

Veronica sa...

Vilket fin bild! Njuter av varenda inlägg du skriver, så himla kul att läsa hur du har det och hoppas verkligen att du fortsätter ha lika roligt resten av tiden där! Tack för inlägget i min blogg med. Saknar dig!

mamma sa...

Denna bild vill säkert mormor ha!!! Du lever hennes dröm! Min med... puss!