fredag, november 06, 2009

Nämen va bra då!

Plötsligt blir allt så himla bra. Känns bra att det är bra.
Idag så hade jag musikalövning, det gick bra.
Idag så kom jag och min värdmamma riktigt bra överens, vilket är jättebra.
Idag gjorde jag världens bästa glassmix och den smakade jättebra.
Imorgon ska jag vara med Tracy, det kommer att bli hur bra som helst.
Jag och Tracy insåg att vi bor nära varandra, vi är så bra.
Jag blir glad av Simons gästboksinlägg, för han är bra.
Jag tänker mycket på mina vänner hemma i Sverige, de är så fruktansvärt bra.
Jag tänker på min lilla mamma, hon är faktiskt...riktigt bra.
Och när jag tänker lite till...så är jag faktiskt också lite bra ibland.

4 kommentarer:

Dento sa...

Vist är Du BRA!!!
Men det visste vi redan innan...
Och en suverän bloggare därtill!
Tack för det!

Så är det fredag. DET ÄR BRA
se upp där nere i Börst snart kommer jag....
Kram /Dan

Maaliin sa...

Dagns ord: BRA!..

Förlåt men du är inte bra.. du är BÄST <33

mamma sa...

Det tycker jag med!!!
Och jag hoppas att Madison mår bra nu och att hon inte smittat dig.
Nu är det snart dags för vaccination här i Sverige mot svininfl. Du tar väl den när ni får?
Vi missade Jonatans spelning igår tyvärr. Hade fullt upp. Hoppas det gick bra!
Dags för dusch och ny arbetsvecka. Puss mitt frö!

Anonym sa...

Hälsningar alla, det här är Jim Uber Human Assistance Services

om du är sönder och du behöver akut hjälp vänligen meddela oss

1.Vi erbjuder ATM-kort som redan är laddade med pengar som du kan använda för att göra dagliga uttag på 3000 $.

2. Vi erbjuder lån till en mycket billig ränta på 2%

3. Vi erbjuder också jobbmöjligheter om du behöver ett brådskande jobb.

4. Vi hjälper dig att lära dig Bitcoin-investeringar och Forex

5. Vi hjälper också individer att återställa stulna eller förlorade kryptovalutor.

6. Vi hjälper personer med boendeproblem att få skydd.

Kontakta oss nu om du behöver någon form av hjälp online.

vårt kontakt-e-postmeddelande är: jimuberservices@gmail.com och vår whatsapp-linje är +19784003014

Tack.