tisdag, november 24, 2009

Sing foreigner!

Jag börjar bli riktigt nervös.
Imorgon är talangjakten. Vi hade genrep idag och det var pirrigt att sitta på scenen med alla ljus på mig. Jag är inte riktigt van vid det dära. Jag har en sån där pytte-mick i ansiktet och en mick till min lilla barn-gitarr, ljudet är faktiskt väldigt fint.
Sen efter skolan är över så ska jag och Ane bege oss för att bli intervjuade av tv. Något om att vara utbytesstudent tror jag, vi får väl se.

Godnatt iallafall! Klockan sprang iväg. Skönt att det är sista dagen i skolan imorgon, haha.

4 kommentarer:

Dento sa...

Jag tror Rektorn är minst lika närvös (men stolt). Bara lugn! Det kommer att gå hur bra som helst.
Hoppas någon filmar så vi får se och höra någon gång.
Så skall Du bli TV-kändis också. Så synd att dom inte sändr det programmet här.

Är ni lediga från skolan resten av veckan?

Undrar just hur det skall gå när Du kommer hem till Ditt lilla rum om Du längtar hem till sovrummet i Bardstown.
Nu har jag dessutom tagit över Din garderob. Ja inte innehållet alltså bara "spacet". Men det ordnar sig nog....

Lycka till på scenen. Bara Du blir nöjd så är det bra. Håller tummarna och ber en bön......

Kram/Dan

Mannen sa...

HEJ!
Så trevligt att internet är tillbaks! Ey controll z fungerar ju tyåp överallt! det är ju bra. Zack har skrivit en låt den är yberfin. fattar inte var den snubben får all sin insperation ifrån. Frö övrigt så är det solo tävling på torsdag. Vår gittar heter kristina nu och har hjetat det ett tag. Förlåt att jag inte sagt någonting men jag antar att du kommer springa hem och mörda mig eftersom det ibnte börjar åpå G. Men det blir ju svårare nu när det är kallt. För då är det inte lika kul att springa. Förresten hur gick Tv grejen idag? Coolt åndå. Lyka till på talangjajkten!
Jag älsar dig
// din man

Fredmeister sa...

LYCKA TILL!!! glöm inte hälsa till oss i sverige i tv då;):O

mamma sa...

Åh, jag hoppas att du ringer och berättar hur du haft det med tävling och intervju och allt. Tiden spelar ingen roll!
Vad du får vara med om roliga grejer du lilla Borgstenatjej!

På första sidan av BT idag är det ett stort foto av Malin i Sparsör- en jättefin bild. Killen fick 3 års sluten ungdomsvård.
Mitt hjärta gråter. Tänk att mista sina barn på ett sånt fruktansvärt sätt! Jag är så glad över att du har det bra därborta, att du har härliga, roliga vänner och att du känner all vår kärlek! GBU!