söndag, november 29, 2009

Glömde att säga att jag ska vara maskoten för ett företag den 3:dje december i vinterparaden. Det är fruktansvärt vart där inne och risken finns att jag kommer trampa ihjäl ett litet tyst barn, men det ska bli intressant. Speciellt eftersom jag faktiskt har någon konstig fobi för maskotar. (Fråga min mor och Jonatan)

Jag vaknade väldigt sent idag, 12:37 , jag fick en liten chock. Men det är något med det där hörnet i soffan alltså...
Och så är det sista Thanksgiving-middagen idag, gott gott.

Fick läsa något på facebook om att jag har fått Marielle och Sebastian som grannar?! Om det är sant så vill jag skutta omkring. Att ha sin bästa vän som granne är ju inte helt fel.

Adjö.

2 kommentarer:

mamma sa...

Ja det var en oväntad uppgift, ha ha. Men din fobi gäller nog inte inifrån.:)
Nu är alla adventsstakarna uppe, liksom gardinerna i matvrån. Imorgon kommer dina upp.
Det börjar arta sig.
Kransar på dörrarna, röda julstjärnor i fönstret och din blå adventsstake som förgyller mitt bord och får mig att längta efter dig.
Ska bli spännande att höra om julfirandet i USA så småningom.
Älskar dig, saknar ditt skratt och din sång o musik. Puss!

Charlotte sa...

marielle och jag ska bo dar men sebbe kanske gor mellan sallskap medans jag e har :D
Fast jag misstanker att han kommer vara dar ratt ofta anda :D