tisdag, november 24, 2009

Hallå! Det tog lite tid för mig att skriva men vårat internet var nere tills idag. Denna helgen har spenderats i Tennessee med tjejerna i familjen. Vi var elva stycken i en stuga. När jag hörde ordet stuga tänkte jag på storleken som på en liten stuga i Norrland. Men när vi kommer dit (högt upp på ett berg förövrigt) så har huset två våningar, balkonger och hot-tub. Det var riktigt soft.
Jag orkar inte gå in på massa detaljer, men vi hade det jättetrevligt med massor av mat och aktiviteter.
Men det var skönt att komma hem. Jag har blivit väldigt bekväm i mitt stora rum här i Usa.

Stugan. Det var riktigt läskigt att parkera. Backen var...puh...brant.

De flesta av tjejerna när vi var ankomna, några var för ivriga för att stanna och vänta på att fotograferas.

Ena halvan av ena balkongen. Det såg så fridfullt ut.


Ett av rummen.



Staden vi var i, Pigeon Forge var helt över mina förväntningar. Jag trodde vi skulle hamna mitt ute i buschen. Men Tennessee har allt. Jag vet inte hur många häftiga grejer jag såg på vägen och det var så mycket jul-lampor i alla träd och på andra ställen så jag tyckte det kändes som om jag hade hamnat i ett mini-las vegas. Vi åkte också ZipLine vilket var en häftigt upplevelse, men har inte tagit bilderna från Beth än.
På bilden ser ni en väldigt fokuserad Madison på gokartbanan. (Gokart banan var i flera våningar och olika hinder, det var sjukt kul!)

Madison, Sidney, Tink, Savanna, Ashly och Erica.


Beth tog med mig till en underbar hästshow. Jag blev tillsagd av personal efter första och enda kortet att jag inte fick ta några kort under showen men, det var iallafall så häftigt. Man satt då vid bord och blev serverad middag och efterätt medan man kollade på showen. Maten var jättegod och fort gick det. Julspecial och jag fick riktigt julkänslan allra redan.


När någon plötsligt får för sig att hus är finare upp och ner...



_____________


Back in school och jag ville mest bara visa att jag har gula skor.


Så när det kom en rosa in i bilden försökte jag döda den. Vi skrattade så åt den här bilden, det ser ut som jag är en liten mördar-ekorre, haha!


Underbara Kimberly!

3 kommentarer:

Dento sa...

Ja det verkar ha varit en härlig helg.
Härliga bilder.
I torsdags var vi i en fullsatt Boråshall och såg/lyssnade på Winnerbäck. Riktigt bra. Det blev flera extranummer...
Härligt med en ledig fredag. Känns som en liten semestrer. Så började måndagen med bowling med jobbet halv elva. D.v.ssovmorgon. Härligt.
Annars en ganska lugn helg. Regn regn.
Vi har trasslat ut det värsta i sladdhärvorna i huset.

Ha dé
Kram/Dan

Fredmeister sa...

verkar vara überballt! va va de för hinder på gokarten?

eLin sa...

haha, älskar gula skor! Jag vill också ha! Fast du ser ganska snäll ut om man jämför med Kimberly! ;) Läskigt! hahaXD

pusselipuss<3