tisdag, november 17, 2009

Det var en fin dag. Mitt på mattelektionen så kommer det in en liten filur och talar om att hon har något att berätta. Kollar på mig och säger; "Grattis! Du är vidare i talangjakten." och ger mig ett papper. Då fick jag dunderkramar och jag var glad.
Sen var jag hyper hela dagen och folk på msn fick lida för det. Efteråt stannade jag och Tracy kvar i skolan för att sedan åka till Walmart för att skriva ut massa kort till att sätta upp på min säng. Det blev flummigt.
Hon följde med hem för att vänta på att Ryan skulle plocka upp henne, de slutade med att han kom in och åt Chili med oss. Stackars pojk, han fick lyssna på mig och Tracy i full gång. Sen var det bara en allmänt mysig kväll och jag var nöjd när jag blev klar med mitt rum. Men jag får sluta upp med mitt försök till "dubbelliv" för att prata med både svenskar och amerikanare. Alldeles för lite sömn.


"Geese Emilie.. Can you ever bee serious?! HAH!" Tänk va stort mitt huvud ser ut när jag var så nära kameran.
Brandon: "I want to take a picture with the screen!"
E: "It's better if you look in it so autofocus works"*
B: "I want the screen"
E: "Fine, haha" *fixar livemode*

Och det är ju asgött att flickans hästsvans blev i fokus. Det var ju poängen iallafall.
Ingen kommentar. Haha. Efter detta så sprejade han lila i mitt hår och han slutade upp med lila hår på benen.

Hela dagen har varit omogen men så måste det få vara ibland medans folk förväntar sig lite omogenhet. Förutom sura tanter på Walmart som inte tycker om lek.


Det är fint att jag inte såg skylten förrens nu.

Granarna var fina men det att det var en hatt hade de inte tänkt på. Arbetarna skrattade åt oss men tanten kollade buttert.

Men sen så får Tracy syn på våran rektor spontant spatserande inne på Walmart och tar ett kort på honom. Men blixten går automatiskt på och han kollar förvånad på oss när vi försvinner. Är det inte härligt att se priserna förövrigt?

Rätta reaktionen till Marabou för forsta gången.
Förväntansfull.

Aboo, vad gott!

Yes!


Här är massa kort som jag skrev ut. Det är väldigt många saknade så ta inte åt dig om du inte sitter där, för jag jobbar på fler kort men jag får dela upp utskrivningen lite grann. Sen är det lite speciellt åt amerikanarna.


Familj-bilderna



Fick äntligen fixat en liten lampa här inne och ville visa hur mysigt det såg ut, men teknik och jag är tajta som nylonstrumpa och taggtråd.

1 kommentar:

Tanatanatanatannntrabn sa...

Hej!
Vad cool bilden med lampan var :) Nu ska du ringa mig om några minuter. Så passade på att läsa inlägget. Du du är bässt!!!! Tycker jag. GRAAAAAATTTIISSS på dig din lilla utläning ;)
Ha det gött hej :):) Puuussssar och kramar din karakar!