torsdag, november 26, 2009

I live with the fuckers

Nu har jag lite bilder som Tracy och/eller Tiffany tagit. Men tänker inte lägga upp så många. Har också två videor.
Jag vill göra det igen! Även om när jag hörde videon (som inte kunde ta upp gitarrljudet) så kan jag inte fatta att jag gjorde det två gånger, det var ganska uselt haha. Men det var fortfarande riktigt roligt.

Idag har jag bara varit barnvakt. Och varit riktigt amerikansk och sms:at hela dagen.

Jag, Matt och Kimberly. Matt lovade att komma och lyssna, sen så hittade jag honom framför datorn på Mr.Monroes kontor och han sa att han inte kunde gå för han hade inte pengar till biljetten. Jag fick panik. Jag vet inte varför, men plötsligt blev jag nervös, så jag sprang runt som en liten yr höna och samlade ihop pengarna till honom. Det lyckades och han kom dit, även fast jag hotade med att jag skulle skicka en svensk atombomb på hans hus.

Alfred & Grabbarna spelade, men jag fick aldrig riktigt se det. Men tror nog att det gick väldigt bra.

Dessa killar var grymma. De höll sig lite för sig själva så lärde aldrig känna dem. Men duktiga var de!

Och jag.



Han kan verkligen dansa überbra breakdance. Det var svincoolt.

Corey gjorde sitt trummsolo. Jag tänkte hela tiden; "Hah! Min pojkvän äger dig."


Här är Brooke. Som vann. Hon var riktigt duktig. Jag önskar att jag kunde ha en sån vibration i min röst.

Kelli gjorde ett musikalnummer, det var riktigt unikt!


Min lilla "fanclub" . Det var extra roligt eftersom jag aldrig sett dem tidigare. Saknas en dock. Jag visste dock inte var Dope betydde, så jag googlade det.
" It is awesome. "Dope" is a drug slang, so if something is dope, then it is as amazing, sweet, awesome, cool, etc. as dope. "
"dope = nice cool, in english it is a stupid person."

I slutet blev det udda och jag fattade inte riktigt vad som hände. Men folk som jobbade backstage kom iallafall ut på scen och därmed Ryan. Jag har ingen aning vad han höll på med, men roligt var det iallafall.
_____
TV-dags.

Bardstown VS Nelson county. Johan - Tyskland, Victor -Tyskland, Sverige, Ane- Norge. Vi är de enda utbytesstudenterna som spelar sport som är kvar.

Ska bli "spännande" att höra när jag säger, i TV ; "Hi, I'm Emilie Pyrén, I'm from Sweden and I'm a junior at Nelson County highschool, I play soccer and I live with the fuckers (FAULKNERS) ... Bra. Bra jobbat Emilie.


Haha tv-snubben till höger är så flummig. Och bara så amerikansk.

4 kommentarer:

Fredmeister sa...

spelar du in TV:n oxå så vi kan se det??;)

Vill verkligen inte missa the fuckers...
annars låter det ju som du haft det fantastiskt dom senaste veckorna!!

Dento sa...

Men vist, gör det igen och igen. Det kanske blir scenen oftare i fortsättningen.
Härligt att se bilderna. Kunde Du gå i dom skorna, med sådana klackar??
Egen fanclub, inte illa.... GRATTIS

Vad sade familjen "fucker" om det framträdandet??? hahahahaaa

Kram/Dan

mamma sa...

LOL!!! Det var det roligaste på länge! Det kommer du att skratta åt resten av livet. Det är ju sånt som bara standupkomiker säger...
Ha ha ha! Skicka in det till programmet Funny home videos, eller vad det heter. Du kanske vinner 100 000!
Puss du är bäst! Du var så fin på scenen. Gissa om jag gråtit om jag varit där...minns ju Hönö...

Emilie Pyrén sa...

Fred: Haha, ska försöka! :D Fast vet inte om jag tänker visa det haha.
Det har jag verkligen! Tack så mycket, och jag saknar dig. Hoppas du saknar mig lite grann :D

Dan: Haha, jag hoppas det! :D
Klart jag kan, om jag kan springa på kullersten i Borås i högklackat så kan jag gå lugnt i dem på en träscen ;) Fast jag hade bekvämare skor att byta till.

Tack så mycket!
Haha, Beth kollade lite skumt på mig, men jag hoppas att det inte låter så på tv. Haha. Kram!

Mamma: Haha, så roligt var det inte! Men ska bli kul att se! :) <3