fredag, november 27, 2009

Thanksgiving var hur bra som helst!
Ska försöka lägga in lite bilder när jag kommer hem idag.
Ikväll har jag varit busig, mohaha. Men jag får allt ta och tiga om det här på bloggen. (Inget som kan skicka hem mig, så tro inte något illa)

Idag, nu klockan 4 på morgonen, börjar rean; "Black Friday" i Usa. Det är galet och man får slåss om grejerna. Spännande! Men jag har inte sovit en endaste liten timma än, intressant, intressant. (Förlåt mor, men jag är ung och får passa på, haha.)

Slängde in en bild på mig och världens goaste valp som min "morfar" har skaffat och som jag träffade igen idag.

Adios!

3 kommentarer:

MODERN sa...

SNYGGA VANTAR DU!!! :)

Dento sa...

Undrar just varför det kallas "Black Friday".
Köper man montro sådant man ångrar efteråt. Man blir lätt blind och galen på rea och auktion....

SNYGGA VANTAR! TUMvantar..

Anonym sa...

gud va snygg jacka :D