torsdag, november 19, 2009

Jag har inte så mycket att säga egentligen, det var en bra dag i allmänhet.
Imorgon ska jag packa för imorgon åker vi ett himla stort gäng till Tenessee. Ska bli riktigt roligt men det kommer bli tyst här på bloggen över helgen bara så att ni vet.

Härliga kommentaren från idag då Blake sitter och skickar sms på mobilen som han har i jackfickan.

Mrs.Travis: "Blake! Put that phone away or I'll take it. "
Blake: "Oh, I'm not texting, I'm just playing with my jacket...look!"
Mrs.Travis: "Blake! Does it say stupid in my forehead?! "
Blake (med sin tydliga kentucky-accent) : "No, but I promise that I would have told you if it did Mrs.Travis."

Haha, jag fick mig ett gott skratt.

Tack till kära mor förresten som skickade ett mumsigt och mysigt paket på posten! Fick ett par fina vantar som jag använde idag trots att det var 20 grader utomhus.

3 kommentarer:

L8 sa...

Hoppas ni får en härlig resa! Akta dig för svininfluensan (=tvätta händena ofta och noggrant)

Skönt att jag nu vet att du inte behöver frysa :D ( Du sa för ett tag sen: Det börjar bli kyligt på morgnarna, jag måste köpa mig vantar) så nu har du både benvärmare och tumvantar. Ha ha!

Ikväll...Winnerbäck!

Dento sa...

Låter som en härlig helg är i antågande. Hade gott.

Winnerbäck i kväll och en ledig dag i morgon. Skall se om jag kan få ordning på alla sladdar i huset. På eftermiddagen kommer det en pianostämmare.

20 grader... låter hääärligt. Det är lite lägre temperaturer här, men det håller sig på pluss än så länge. Hoppas jag slipper skotta på ett bra tag ännu.

Kram/Dan

Maaliin sa...

Vad kul :D.. Men du :O.. vad är det jag hör.. BARA 20 grader. haha ;D.. här bara regnar det och regnar det :(.. BLÖ<3