måndag, november 09, 2009

Dunderhelg!

Min helg var hur bra som helst! I fredags var jag hemma hos Tracy och vi hade det så trevligt hela kvällen! Vi spelade in lite låtar och flummade runt. Lägger upp en video imorgon när jag kommer hem.

Lördag-söndag spenderade jag med Whitney och familjen Moore (Whitney är Bam´s "dotter"). Vi gick på bio, åkte fyrhjuling och en massa annat. Men på lördagskvällen när alla andra gått och lagt sig blev vi lite uttråkade så vi bestämde oss för att dansa lite. Om man nu kan kalla det dansa, ehum, haha!

Skriver mer imorgon!

5 kommentarer:

Fredmeister sa...

schööönt! du missade mariedal cup nu med... de va rätt nice, BK Forward slog Elfsborg i finalen. >Fristad imponerade typ med, förlorade alla matcher utom en i gruppen:P men sen dan efter bytte dom taktik, då vann dom alla, gick vidare till boråshallen, vann en där, sen åkte dom ut mot norrby.
Men ändå bra sen asså...

Dento sa...

Nice at Du/Ni haft en bra helg.

Men vad synd att jag inte får något ljud i min burk! Vet inte om det är här det strular eller om det är fel på annat sätt.....
Den Amerikanska versionen av Humle och Dumle hade jag gärna hört.
Har Du sett dom? Trodde det var för gammalt....

Vi såg att det var en massa fotbollspelare i stan i lördags. Nu fick jag vet jag varför. Fast vi såg en buss det stod Mariedal Cup på.

Hälsade på Madde och Lina den här helgen också. Lotta har några bilder från den "nya" hallen. Madde försökte smita undan som vanligt....på en bild sticker bara ett ben fram..

Ha dé gott
Kram /Dan

mum sa...

Nej Dan din dator är inte kass. You tube har stängt av ljudet på grund av copyright...synd...
Vad var det för låt ni sjöng, Mli?
Usch, längtar efter din röst när jag ser dig.
Söta, söta du, här får du en kram ! <0>

issa *sis sa...

sv: fan va söt du/ni är:) haha:D de i slutet var roligt! synd att ljudet fattas bara!:/ PUSSAAR! * sis

Emilie Pyrén sa...

Otto: Haha, jag missar alltid mariedal cup, även om jag är hemma i Sverige.
Haha! Lilla Fristad...kära nån.

Dan: Tack så mycket!

Haha ja, dumma Youtube att ta bort mitt ljud bara för lite copyright. Som om jag vore den första att göra det liksom!

Ska försöka fixa det ikväll dock.
Haha, ja jag såg bilderna. Kul att få se!

Mamma: Haha, ja så fult att de gjorde så. Men ska försöka fixa det!

Issa: Haha, jag hade ingen aning om att ljudet fattades förrän folk sa det på kommentarerna. Ska lägga ut den med ljud ikväll :) <33