söndag, november 29, 2009

Hello

Hej och hå. Känns som om jag glömt av bloggen helt, men det var väl ändå bara någon dag sedan. Som ni läst så sov jag ju inget häromnatten men jag insåg att det inte är något jag vill göra igen här. För man kan inte riktigt ligga och sova hela dagen. Det följde en lång dag med shopping och jag höll på att tuppa av. Men fick iallafall lite julklapps-shopping klar. Idag så åkte vi in till Lexington och såg UK-tjejer spela basketmatch och det var riktigt bra match som slutade 84-53 eller så. När jag kom hem provade jag min "lilla outfit" för 3 december (kolla in bilden) . Mer hann jag inte göra förrän Boone bjöd mig mig ut för att bowla med lite kompisar. Det var riktigt trevligt, han hämtade upp mig vid huset, det blev lite taco bell innan hemfärd, kom hem runt 11 och nu så sitter jag och kollar på School of Rock på tv. Har fått 3 förfrågningar om vinterbalen. Får se hur jag ska göra.


Ops. Utbytesstudent uppäten.

4 kommentarer:

mamma sa...

Är det du därinuti??? Verkar väldigt varmt. Vad ska ni göra den 3 dec?
Fick du tag i "du vet vad" på rean?

Dento sa...

Snygg "outfit"! Är det maskerad den tredje?
Jasså klarar Du inte att vara uppe om nätterna längre. Kan det vara åldern tro....

Hunden Du höll.. trodde först det var en räv Du fått tag i.

Ha dé
Kram/Dan

Fredmeister sa...

e de du som e nallen??
igår va jag o kollen ute o gjorde borås osäkert;) hahaha
va på¨en privatfest hos en tjejkompis till honom mitt i stan, med mipho o blacken oxå, jag hade swinetrevligt!
dom andra verkde inte riktigt lika glada:P haha, mipho drog till trägårn men kom inte in o grejer:P aldrig sett honom så full som igår:P de va svinkul!:D

Johan sa...

Vad ska du med den där björn-dräkten till? :O Nu har jag och Tantan kommit långt med att få iväg din present till USA med ;) Jag har chattat mycket med Tracy, hon är trevlig och rolig. Jag har fått henne att lyssna på Kent och Lars Winnerbäck, haha :P Men det är bra för jag är uppe sent på kvällarna när jag är arbetslös och då är hon alltid online för klockan är typ bara sju eller åtta där ni är. Så det är mys.