tisdag, augusti 18, 2009

Duktigt Emilie, hmrf.

Lady Cards! Halva gänget. (Bussen får mig att tänka på Forrest gump då han går in i skolbussen)

SMART som jag är så lyckas jag ta bort allt jag nyss skrev. Trodde jag kopierade det till wordpad men icke sa nicke. Nu orkar jag inte ens skriva om. Jättekort sammanfattning.
- Vi i JV vann matchen genom PK´s och är vidare i turneringen. Varsity förlorade tyvärr.
- Jag har pluggat i 4 timmar idag vilket var segt.
- Jag är arg för att mitt långa inlägg är borta.
- Inget bloggande imorgon då jag är borta tills sent.
- Metallica ska ha spelning inte långt här ifrån i September. På en tisdag (!) så jag ska inte gå. Corey ska och jag är lite avundsjuk.
- Linnéa fyller 18 idag, ett stort grattis till henne!
- Ett riktigt gött kristet band som många här lyssnar på är Casting Crowns. Sök på dem på youtube, de är ganska goa! Jag gillar: Praise you in the storm.

Godnatt!

5 kommentarer:

Emma Team sa...

juste ja de va så låten hette. praise you in the storm^^ tack mli. nu slipper jag tänka mera på det^^ take care:)

Fredmeister sa...

vad är jv och PK?
metallica är inget att vara avundsjuk för emilie, du ska vara glad för att du inte kan se dom...
men blink däremot borde ju åka förbi dig snart, dom e ju på nordamerika turné, dom måste du ju se;O

Dento sa...

Grattis till vinsten!
Huvudsaken är väl annars att ha kul, men det blir ju sällan mindre kull om man lyckas vinna...

Jag skulle nog snarare vara glad att jag undkom metallica. Låter jobbigt.

Plugga på......'

Kram /Dan

mamma sa...

Du skulle ha lytt mig i natt... ;)
Puss!

Elin sa...

Grattis! :D Vad blev det då? ;) Surt med inlägget... :(

I övermorgon börjar skolan! Wiiihi!... NOT! Bäckäng mat, lärare, lektioner... :S usch usch! ;) Ser inte riktigt fram emot det... men jag har ju alltid min stol som jag har hittat och kan luta ryggen mot! Till och med hänga mössan!!! :O Du kanske också vill hänga din?? :P

Hoppas du har haft en fin fin dag! :)