tisdag, augusti 25, 2009

Puh

Jobbig dag. Har åkt på någon jobbig förskyldning med lite feber på den men gick till skolan, gjorde vad jag skulle och förberedde mig sen för match. Spelade inte JV-matchen för de hade för unga spelare med i motståndarlaget, kom hem sent och pluggade framtills en stund sedan. Ringde upp Andréns.

Första prövningen... när jag insåg hur svårt det är för mig och Jonatan att prata nu när skolan har börjat. Det gjorde lite ont i magen. Otto, kom ihåg att påminna mig om det vi pratat om, okej?!

Annars är allt kanoners, goa människor hela tiden! Men måste på något sätt försöka göra en extrauppgift utöver alla läxor till de två ämnerna så jag får upp mina betyg tills nästa vecka. Annars kommer jag hem tidigare än planerat och det vore ju lite snopet.

Stor kram!

5 kommentarer:

Dento sa...

Hu vad jobbigt det låter.

Köra bil och köpa vapen går bra. I någon delstat lär en 12-åring inte få köpa en knallpulverpistol, men riktiga pistoler och gevär går bra. Undrar hur dom tänker då????

Filmen ja. Handlar om en kille som byter tjei lite fram och tillbaka. Han kan inte bestämma sig och det uppstår alla möjliga dråpliga situationer.

Efter jobbet skall jag åka och hälsa på Siri ("dopet" i London Du vet). Hon är i Karlsborg inför 60-årskalaset på lördag.

Sätter dom betyg varje vecka borta i Amerikatt?
Hoppas det går bra med pluggandet och betygen.
Låter inte klokt att spela fotboll med förkylning. var rädd om Dig!

Har Du hört något från Martha? Vet att hon fått Din mäjladress via Ewa och undrar hur det går för Dig.

Kram /Dan

Fredmeister sa...

ööh, nu blev jag lite orolig, vad har vi snackat om?

Veronica sa...

Det låter som du har jätte kul! Synd på förkylningen bara, och grymt dåligt att dom är så hårda med betygen! :( men det klarar du såklart! :D hoppas allt forsätter lika bra för dig framöver!

Saknar dig! Puss

Lina sa...

Kommer hem tidigare på eftermiddagarna eller hem till Sverige igen? :O

Emilie Pyrén sa...

Dan: Haha ja precis. Madison har faktiskt en pistol här också. Så vi har ett par vapen här i huset. Vet inte om jag ska känna mig säker eller osäker haha.

Låter som en lite småtypiskt svensk film, hehe.

Åh va roligt! Lite svårt att hälsa från mig men klappa henne lite gulligt på huvudet.

Ja alla quiz/test du gör påverkar betyget och det är lättare att dra ner det än få tillbaka det.
Jag tänkte berätta om min förskyldning här men det ska jag ta upp i nästa inlägg.

Jag har inte kollat min mail, får ta och kika det! Stor kram!

Freidmaister: Att påminna mig och Jonatan om hur bra vi har det tillsammans :)

Vv: Jag har faktiskt jättekul, det är en sån upplevelse. Ja det är riktigt hårda med betygen, iallafall när det är kopplat till idrott. Och tack för stödet, :D
Hur har du det? Känns det kul eller segt att börjat skolan igen?

Saknar dig med! :/

Lina: Till Sverige. Om jag inte har minst C i alla ämnen skickar EF mig tillbaka till Sverige.