torsdag, augusti 27, 2009

zzzZZzzz

Jättekort inlägg för jag håller på att somna. Har läst era kommentarer och skrattat åt Johans alla skämt en lång stund men jag får allt ta och svara på dem imorgon.
Riktigt bra dag idag! Kul på lektioerna med det goa folket, jag och Alfred hade tuschpennskrig vilket dock hade en väldigt tråkig eftereffekt som jag nyss fick veta, hans flickvän blev svartsjuk eller något och de gjorde slut. Men iallafall, jättefå läxor och vi vann mot Bethlehem 5-1 (Ja, jag spelade, förlåt mamma och Dan men jag mådde bättre och det gick fint.) Det är alltid fullsatt på alla matcher och massa från skolan kom för att kolla på mig när jag spelade vilket gjorde mig glad och taggad.

Nu sitter jag i sängen med en sovandes Madison brevid och ska följa hennes exempel.

Vill bara tillägga att jag älskar er goingar!

4 kommentarer:

mamma sa...

Puh, skönt att det gick bra...och härligt att höra att du mår bättre! GÄG! Kul att ni vann också! Vilken position har du? (heter det så? :?)
Att du inte snubblar när det är så många som tittar...Det blir nog Borgstena damlag för dig med :)

Idag ska jag INTE jobba över har jag tänkt, för jag har en massa privata ärenden i stan plus besök hos mormor och sen Stora Torget och Miss Li. Det är extratorsdag för högskolestudenternas skull.
Klockan går...måste duscha. Puss mitt pyre! Var rädd om dig älskade unge!

Dento sa...

Det får väl gå för den här gången då! fortbollen alltså.
Grattis till vinsten, härligt med all publik kan jag tro. Hoppas Du iinte får några sviter av bollen....

Skall upp i Tivedsskogarna ett par dagar (team building med jobbet). Islandshästar, kajak och paintball vat jag att det blir. Resten får vi se... Gillar inte det där med paintball, undrar hur jag skall klara mig ur det.

På fredag kommer Lotta. Det skall bli härlig att ha henne här uppe några dagar. Så stannar hon till måndag morgon.

Nu måste jag packa något att ha med mig upp i "trolltiven".
Kajak,,, badbyxor kanske kan vara nått...
Ha det hött!

Kram/Dan

Michaela sa...

Hur mår du finaste? Har förkylningen lagt sig lite eller? :) Tänkte berätta lite om hur vi har de här i Sverige.. skolan flyter på, men det känns som om det är så otroligt mycket folk, fast jag pratade med skolsköterskan om det och hon sa att det va lika många som förra året, vilket man inte kan tro när man ser allt folk, asså damn:O haha. Det har också hänt så otroligt mycket på skolan, typ allt är omgjort/håller dom på att göras om. Våran matsal som vi skulle ha nere i källaren har fått vattenskador/mögel så just nu så äter vi uppe i skolan i alla salar och grupprum, de känns lite skumt men hoppas att matsalen blir skadefri snart :) Nicklas har slutat, vilket vi alla sörjer och tycker känns konstigt :/ han har flyttat och börjat på LBS-Kungsbacka tror jag att de va. Det har kommit några nya i klassen (både media och musik) kan inte alls namn riktigt än men madeleine och alexander kommer jag ihåg, sen så har två stycken från Media-A klassen bytt till våran Media klass, en tjej och en kille.. dock så kan jag inte deras namn än :$ Jag, Lina och Ellinor har precis denna veckan har våra första Grafiskdesign lektioner, vilket va riktigt kul.. de va de vi hade väntat oss och simon är en bra lärare :) Dock så är han lite slarvig med planeringen av lektionerna, men de blir säkert bättre med tiden ;D hehe. Emma tränar som aldrig förr och när du kommer tillbaka så kommer du nog inte känns igen henne asså, hon är redan biff om man jämför med hur hon va när du åkte :O Malin och Nicki har fått börja gå in lite mer på själva musikgrejerna, dom gjorde ju aldrig de i 1.an men nu verkar de som om de kommer igång :) Haha, detta blev långt ser jag :O haha ;D Saknar dig så otroligt mycket, det gör ont bara av att tänka på de :( Jag älskar dig!<33

Emilie Pyrén sa...

Mamma: Jag spelar min härliga vanliga position nu. Höger-mittfält.
Haha vem vet. Men jag är ju aldrig riktigt taggad för fotboll, men vem vet efter det här året. Jag är väldigt sugen på att fortsätta med teatern när jag kommer tillbaka och ta tillbaka ridningen när jag blir klar med körkortläsande och så vilket får bli en prioritering under sommaren.

Var miss Li bra? Puss!

Dan: Haha, Tack så mycket!
Hoppas du och mamma får en riktigt trevlig helg tillsammans och jag ber om ursäkt för kort svar. KRAM!

Michaela: Oj vilken härlig och lång kommentar. Men det var allt för mycket för mig att svara på denna kväll. Jag tror allt att jag ringer upp dig istället någon dag ;) <3