måndag, augusti 17, 2009

(Foto taget från Timmys blogg. )

Jag bryr mig inte om ifall detta meddelandet skulle blivit privat men jag har inte så många sätt att nå dig på mer än bloggen.

Jonatan. Jag saknar dig så oerhört mycket just nu. Det var en himla dum film som inte hade något som helst med saken att göra som satte igång det. Jag skulle kunna sätta mig på nästa plan bara för att få träffa dig i fem minuter och sen åka tillbaka igen.
Du, är det bästa som har hänt mig. Att åka ifrån dig det svåraste jag någonsin hittills har gjort, Och det bästa jag vet är att få vara en del av ditt liv.

Du är något alldeles extra , och jag blir påmind varje dag, och jag ska ta vara på det, att jag är lyckligt lottad som fått ha en sådan fantastisk kille vid min sida i snart 2 år.

Jag älskar dig J.

3 kommentarer:

Manda sa...

aw.. :) jag har sagt det innan o jag säger det igen, ni är som gjorda för varandra!! :)<3

jonatan...... sa...

God kväll fröken Pyrén.

Jag saknar dig sjukt mycket med!! Jag har satt på ditt örngott på din kudde nu med... Det är bra med ändå lite sorligt med tanke på att jag kommer behöva tvätta det sen. Lukten kommer försvinna... Alla bilderna är fina på sitt sätt :) Men jag gillar nog den fån våran årsdag mest. Det är mycket känsla i den bilden. :)Jag längtar tills jag får komma och hälsa på dig :) Det hadde vart lättare om vi träffades vid jul men vi får väll ha ett lååååångt juj samtal istället :)... Hur gick machen föresten?

Älskar dig med!!! mest.

// Din Jonatan

Dento sa...

Jag är glad att det inte är så långt till Borgstena......

Chokladpitzza låter inget vidare, men man vet alrig, provade Du?
Undrar hur mycket jag gått upp i vikt på ett sådant ställe.
I US hittar man de mest konstiga saker.

Instämmer med modern; kanonbilder

Ser ut att bli hyfsat väder här i morgon. Ordnar med gårdsfest efter jobbet i morgon. Hoppas det blir bra.
Bra väder är lite sol och 18 - 19 grader varmt. Det börjar kännas som höst här.

Härligt att Du inte bedömmer folk efter ryckten!!

Ha dé Kram /Dan