onsdag, augusti 05, 2009

Skeppohoj! Jag hinner inte skriva idag, tyværr och det ær en norsk dator så kænns lite konstigt att skriva haha. Ær hos Anne och vi har jættetrevligt. Min dag har varit så SJUKT bra, jag gillar skolan jættemycket, antagligen før all uppmærksamhet haha. Nej men jag har jættbra lærare och alla pratar med mig och frågar mig saker. Det ær verkligen som i filmerna. Lunch ær dock riktigt stressigt, Jonatan, du hade aldrig hunnit æta upp haha. Ane hade dock otur och fick många bitchiga tjejer i.
Tack før alla kommentarer, svarar nær jag kommer hem imorgon.


Førøvrigt har det hænt en liten kris hær i Loisville/Bardstown. Jættestora øversvæmmningar och det ær massa skadade mænniskor så baseball matchen blev instælld. Det ær værst i louisville men om det blir vær re hær också så blir nog skolan instælld imorgon før i Lousville ær vattnet jætteøversvæmmat.

6 kommentarer:

mamma sa...

Vad härligt att din dag blev bra! Men det låter lite läskigt med översvämningen. Var kom allt vatten ifrån? Har ni klarat er hemma på gården? Korna?
Måste rusa...PUSS!

Fredmeister sa...

vad fick ane många bitchiga i?
e de mkt fräsha tjejer??=D

Tani-toson sa...

Oj, mer herre Gud!! hur mår kossorna? ;) Ne men det här låter ju läskigt faktiskt fast jag vet att det inte är något som min Pyreén har ont av. hon klarade ju av allt! Hej föresten. tänte att vi kude prata på "riktigt" idag om du har tid. Typ vid 12 Svensk tid eller något? Om det funkar för dig. Annars var ottos kalaxs as bra. Av mig fick han kalsobnger av bror min en Parfym och av kollen två triss lotter. En av dom van han 1ooo svenska rikstaler på. Vi åt världens godaste smörgåstårta och sedan blev det en go tårta´, men kan beräta mer om det sen. idag ska vi repa sen kanske dety blir göteborg och cymbal jakt till Anton men det vet jag inte riktigt. u föresten, vart läser man svaren på komentarerna? jJag vet attt jag inte fått något svar eftersom du skrev det men ändå. Hoppas din klass är bäst i cvärlden. ÄLSKAR DIG!!

Johan sa...

Nej, Tantan han vann inte 1000kr utan 100kr :P Hon skriver ett eget inlägg och så skriver hon typ ditt namn innan så man vet vem hon pratar till. Emilie, jag är nyfiken på svaret till Ottos fråga... ;)

Manda sa...

åh, vad roligt att det e roligt i skolan;D vad var det för folk du kom i samma klass me?? snygga killar?:D du vet vad du ska göra om du ser ngn kille i mitt tycke o smak;););) hoppas ni klarar er undan allt vatten o problem... :S låter läskigt, men det löser ju sig, det gör det alltid:D pussar på dig snuttan!!!

Emilie Pyrén sa...

Mamma: Ja dagen var väldigt bra! Haha, nej vi märkte inte av det i Bardstown så mycket :) och vi bor väldigt högt upp så det hade aldrig nått hit upp. Puss!

Fredmeister: Oj, hon fick många bitchiga tjejer i sin klass.
Haha, jo det skulle jag nog vilja påstå. Men jag vill ge dem stuprörsjeans.

Tantaño: Haha, kosserá mår bra ;) Nej din Pyrén (? va shöven haha) hade inte ett dugg ont av det, men jag tror nog att jag tog med mig regnstaden helt klart, hehe. Såg precis ditt sms men jag får försöka förklara tiderna för dig när jag kollar min blogg och så :) För jag såg ju ditt inlägg nu så hade ingen aning om msn tyvärr. Låter som ett riktigt trevligt kalas du! :D Och synd att det bara var 100 kr och inte 1000, det hade varit nice! Saknar dig älskling!

Johan: Alldeles riktigt Johan! Tyvärr kommer han nog inte se ditt inlägg förrän jag visar det för honom haha. Och jag hoppas du gillade Ottos svar, du skulle gilla tjejerna här.

Manda: Jag har ju riktigt inte en klass eller så, ska förklara mer i ett nytt inlägg ikväll. Men ja det finns en hel del snygga killar:) Och vi klarade oss väldigt fint från vattnet. PUSS <3