onsdag, augusti 12, 2009

Idag blir det inget långt inlägg alls för jag är supertrött. Skola, träning och plugg. Tack mamma för att du hjälpte mig med Algebra mitt i natten. Imorgon har vi ingen fotbollsträning, riktigt gött. Blir lite pool och fyrhjuling med lite vänner. Jag ska försöka skriva lite imorgon. Åter igen, tack för alla kommentarer! Känner verkligen att ni bryr er. Tänker på er där hemma. Stor kram!
Den gula skolbussen som jag inte orkat åka än. Madison åker den nästan alltid men jag gillar att åka bil hela vägen.

Jag är världens sämsta på namn så jag vet inte vad denna flickan heter fastän jag spenderar 1 timmar med henne varje morgon.

Steven, så himla skön!


Derek, min high-five polare. Tyvärr fick jag inte någon bild på Austin, Timothy och Lindsay för Coach Hicks började lektionen.



Lunch. Börjat ta med mig egen lunch så hinner snacka lite längre med folk. Dessa människorna är hyfsat nya och har redan glömt av namnen. Men killen i grått tog uppdraget att ta kort på cafeterian, vilket är väldigt riskfyllt då du kan skickas direkt till the office pga sånt.




Men han klarade att ta kort på halva matsalen iallafall. Det är alltså halva delen av sista lunchen.
Min lilla ängel. Vi har historia ihop och det är bra, för vi är inte så förtjusta i klassen förövrigt.

5 kommentarer:

FredTan sa...

HEEEEEEJ!!! Nu skriver Fredrik och din pojkvän tillsammans! Jag (Fredrik) har fått ta över din roll nu när du inte är hemma, både på gott och ont.
Ja, det stämmer att jag (Jonatan) tar på honom ibland. Senast nu precis.
Idag har vi (Fredrik och Jonatan) somnat med varandra, till that 70s show och lite annat(Y) innan dess kollade vi på film och sköt terrorister.

Jag (Jonatan) saknar dig fortfarande sviiiiiiiinmycket, även fast Fredrik dämpar smärtan.
Jag (Fredrik) saknar dig oxå fast utan smärta, bara den som Jonatan ger mig.
Idag började vi dagen med att skjuta terrorister och sen kom Frempa och vi kollade på Awake, bra film asså. Sen började Frempa skjuta terrorister, och snart kommer Jacke, så ska vi repa! (Inte Fredrik för han ska hem)


Puss älskar diiiig!!!

Lina sa...

På era träningar, har ni typ som ett A och B lag då? Så att vissa inte får vara med på matcherna?

Elin sa...

En liten undran... vf får man inte ta kort!? :S puss på dig!<3

mamma sa...

:) Jag tyckte vi var fantastiska i natt, Mli, som lyckades med matten utan bråk...moget!!!
Det var härligt att höra din röst och jag låg länge med ett leende på läpparna innan jag till sist somnade om. Ikväll ska jag lägga mig tidigt - läs halv 10 - men du kan väcka mig om du behöver. Man är väl scout :)))
På jobbet går det väldigt bra och är grymt omväxlande.Underbara människor överallt, och jag börjar kunna en hel del. Skönt!
Idag jobbade jag till halv sju, men kände mig inte speciellt trött. Det är skillnad på jobb och jobb...
Det är härligt att se att du också har underbara människor runt dig. Jag känner mig väldigt tacksam...
Puss mitt frö! Krama dig från mig och hälsa alla du träffar från mig!

Dento sa...

Pratade med en trött Lotta på kvällen. Det syntes till och med på scype. Häligt att du/ni fixar läxor över Atlanten....

Skulle åka och ösa båten i kväll hade jag tänkt. Men det bara forsatte att regna, var rett att det skulle bli övesvämning här. I morgon skall det bli bra väder rycktas det så båten får vänta till dess.

Snart har första arbetsveckan gått. Har gått bättre än väntat och det har blivit en hel del gjort, mer än förväntat.

I morgon är det fredag och jag får åka till B-stena igen, HÄRLIGT!

Ha dé
Kram Dan