söndag, november 04, 2007

Dag lördag:

Gårdagen spenderades som sagt med Jonna och andra på rockborgen, det var nice. Men sedan så ringde Jonatan och erbjöd mig sovplats i deras hus och till det erbjudandet kan jag ju inte tacka nej till. När jag såg honom där i bilen så blev jag klyshigt nog helt varm, en vecka utan honom,det hade varit helt tomt. Men nu var jag där igen...i hans famn. Hans armar kramade mig extra hårt, jag var nog inte ensam om att tycka att en vecka hade gått ovanligt långsamt. Gurra var med och han blev grovt hånad av jakob för sin hånfärg. (Han har naturligt rött hår)

Scenen utspelar sig i Andrénarnas kök där vi bredde mackor.

Jakob: Emilie,har du färgat håret?
Jag: Hum,nej. Måste vara ljuset.
Gurra: Det var faktiskt en kille som trodde att jag färgat mitt hår rött.
Jakob: Ha ha ha ha ha ha ha
Alla andra: ?
Jakob: Ofta man färgar sin hår rött! Ha ha.
- tystnad -
*Jakob fattar*
Jakob: Eller asså!
Alla: ASG

Ni skulle sett Jakobs min när han insåg vad han sagt. Klockrent!

Dag idag:

Vaknade rätt tidigt av en Tantan på myshumör vilket inte ens uppskattades pga av mitt halv-roliga morgonhumör. Fast efter att ha sovit en hel natt i hans famn så kan man ju egentligen inte göra mer än att vakna med ett leende på läpparna. Jag vet att jag är tjötig som skriver en massa i min blogg om honom. Men låt oss säga att jag äntligen är väldigt kär. Bye Miss Pajren Playren !

Sen blev det fotbollsträning och spräckt ögonbryn och hjärnskakning. Lång historia , ömmande resultat.

Imorgon är det skola. Känns rätt okej...faktiskt.



Det är i dina ögon jag kan se, det är i dina armar jag kan vara,känna att jag inte bara är en vilsen flicka. En vilsen flicka i ett hav av ansikten.

Inga kommentarer: