fredag, november 16, 2007


Denna dagen skulle blivit en plugg-dag. Trodde jag va! Jag spenderade eftermiddagen med kollen. Men enligt mig är det ju helt klart mycket mycket trevligare. Jag fick till och med bossa lite bakom kameran och ta kort på honom.
Åh, massa i klassen fick mvg på sina prov idag, vill också kunna sånt. Men jag har valt att ha roligt istället. Men äh! Man säger ju att ett gått skratt förlänger livet, så då har jag väl gott om tid att fixa iordning allt jag missat sen. Så kan man inte tänka. Tjolahopp, jag gör som jag vill.

På tal om plugg, klasskompisar och smarta människor så kom jag och tänka på Olivia (höhö) . Hennes blogg är verkligen att rekommendera. Fast det tänker jag absolut inte göra, för då kommer ni; mina läsare , desperat lämna mig, vilket kommer leda till resultatet då jag troligtvis jagar och kastar tangenter på er. SÅ bra är hon på att skriva, och SÅ farlig är jag.

Godnattsu!

Dear god. Take away Jonatan´s warm-pan (vad heter feber på engelska:S?) so I can go and kiss him (a) . Tack på förhand.

Inga kommentarer: