onsdag, november 14, 2007

Jag vet inte vilka saker jag borde skriva på bloggen längre. Ibland tänker jag inte alls på att alla andra kan läsa vad jag skriver. Nu höll allting på att bubbla ut. Om hur det är hemma nu. Tror inte att den är så lämplig att berätta genom en blogg. Den här gången vinner verkligheten. Fast min verklighet blir att försöka glömma av det och ha kul istället. Någongång fixar ju det sig,right?!

Tänker försöka lista ut Mrs anonym K´s blogg. För den flickan innehåller så mycket känslor som hon inte låter många se. Klart jag borde respektera henne om hon inte vill berätta så mycket. Men jag bryr mig så mycket om henne att det gör ont att inte veta vad hon håller inne.

Jag var ett odrägligt klantarsel idag och fastnade som vanligt i glasdörren med koftan. Jag kommer få stipendie för "Bäckängs jubelidiot" när vi går ur 3:an. Jag lyckas alltid. Det är ju en slags...kvalité?! Öhum.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag är Mrs Anonym K ;) haha, slå den era loooosers ;) haha , tycker om dig med Mli <3