onsdag, november 28, 2007

I många dagar din lukt i min kudde. I många dagar gillar jag min kudde. Eller?


100p. Tom blogg idag. - Vad är ; Tom tom tom?! - *BIIDUP* Fel svar. - Vad är ; Full full full?! Överfull. *PLING* Rätt svar.
Idag går det inte att skriva något. Det är en sånhär dag jag verkligen borde skriva blogg. Bara ösa ur mig massa tankar. Men nä. Inte idag inte.
Man märker att jag är nere i en svacka just nu och jag hatar det. Jag älskar att vara glad, vem gör inte det? Jag är så rädd för att stämpeln på mig som glad ska försvinna efter detta. Jag vill ha kvar den. Den gör mig stark på något sättt. Jag vet inte varför jag plötsligt tappat greppet om att bita ihop och hålla inne. Ska det vara så svårt?



Dagen var sammanfattningsvis inte riktigt som planerad. Men imorgon är det en ny dag med nya tag! Ska bli gött att få komma tillbaka till skolan även om jag nog ligger en bra bit efter.

ciao / EP

Inga kommentarer: