tisdag, november 20, 2007

Från:Liselotte Pyrén
Skickat:den 20 november 2007 22:26:52Till:
emiliepyren@hotmail.com

Hej sötis! Rösta på Winnerbäck är du snäll
www.sr.se. Timbuktu leder...kram fr din knäppa mamma

________________

Yeah, she got one thing right ; KNÄPPA mamma. Jag skulle hellre gå ut och smaska lite på det iskalla gräset och hitta en knaprig liten mask än att stödja "Lasses" lilla verksamhet. Efter att hans skivor+min knäppa mamma sprängt dom snajsiga högtalarna i vardagsrummet p.g.a överdosering av hans musik har jag och han något väldigt ouppklarat emellan.

Att jag får se en tröja där det står med stor och tydlig text; "Lars Winnerbäck, ingen soldat" det första jag gör när jag vaknar (När mor väcker mig) gör då inte heller saken bättre.
Om jag så ändå kunde få henne att förstå tjusningen med Metallica eller Guns 'N' roses t.ex.
Nu ska jag tröstäta en Beatles låt.

CIAO / Lilla P

Inga kommentarer: