tisdag, november 20, 2007

Jag har kommit på att jag duger som jag är. Det spelar ingen roll vad andra tycker om mig. Deras åsikter kan inte få mig vackrare eller fulare för det.

Min vän Erika (Har även blogg hon och skriver gudomligt,men jag är rädd om er läsare så jag håller mina duktiga klasskompisar för mig själv höhö) har bestämt sig för att ta tag i sina rädslor och denna idén var käck tyckte jag och bestämde mig för att ta itu med mina med som den wannabeen jag är.



Så ,låt oss se. Vad är fröken Pyrén rädd för?



1. Ingen får ta handen runt min hals.

Tänker inte ens motivera varför.



2. Getingar

Blir lite svårt att bevisa detta i vinter dock.



3. Gråta.

Jag är rädd för att gråta, ska man behöva smälla av min muskel för att det ska bli lite vått där nere eller ? Ts-s-, nej men en liten tår tycker jag allt att mitt sten-hjärta (?!) kunde bjussat på lite då och då.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Modigt gumman. <3
Jag önskar att jag kunde bjuda på några av mina hundra tusen tårar jag bara verkar ha på lager. Jag vill inte ha så många. Men det funkar tyvärr inte så :( <3


jag står här vad som än händer.

Emilie Pyrén sa...

Spanx bejbi! <3

Räcker det om jag svarar; jag älskar dig! <3

Det värmde det där!

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har! :) Ska läsa vidare! ^^ Kram / Terlevic you knooow

Anonym sa...

hm, jag vill med kunna skriva x) , jag är för lat x) haha :).. men de är UNDERBART att läsa din:) oixch du är värkligen SJUKT fin:)..Älskar dig min Emilie Pyren <333