torsdag, november 22, 2007

Hjärte-element


Att Erika är bäst i klassen på att skriva är det ju ingen tvekan om. Inte heller att det är underbart att läsa vad hon skriver. Kan ni tänka er då när man öppnar hennes blogg och märker att det är en hel radda med rader om en själv?! Det var det finaste någon skrivit till mig någonsin. Jag blev jätte varm i hjärtat.

Här är ett utdrag; " Tror aldrig riktigt att du kommer att förstå det där. Den där klyschen jag väntar på att ge dig. Jonatan verkar ha snott alla mina klyschor och använt. Men det gör ingenting för det betyder att jag får ge dig något som jag kommit på själv. Värdefullare så.( MEN DET KOMMER ALDRIG ENS I NÄRHETEN AV DIG - ALDRIG )Även om jag må vara världelös är jag det lite mindre när jag är med dig. Tack för allt bejbi "

Alla vill vi väl känna oss uppskattade och omtycka. Men får man något sånt här fint.... Då känner man BANNE MIG sig speciell:D Tack Erika. You made my day!

1 kommentar:

Anonym sa...

your welcome, starlight <3
glöm aldrig att jag älskar dig.