torsdag, januari 07, 2010

Blond

Kan ju förövrigt ta och berätta hur Sverige-blond förklarad jag blev häromdagen. Jag vet inte hur vi kom in på det men...

Jag: Oh, China... a little closer to home.
Tyler: What?
Jag: Well I mean that China is closer to Sweden then it is to U.S..
Tyler: Haha, no it's not.
Jag: Eh... China is on our right side, and you are to our left, so eh..yes?!
Tyler: Hahahaha!
Jag: Look in the map..and.. oh..wait...
Tyler: Yes Emilie, the world is round...hahaha
Jag: ......

6 kommentarer:

Fredmeister sa...

hahahaha! blev inte så förvånad över det faktiskt;) sådan pojkvän sådan flickvän eller va e de man säger?

Emilie Pyrén sa...

Fred: Jag och geografi har aldrig gått bra ihop, haha.

TANtan sa...

Vi borde hitta på en ny värdsbild och äga alla. I alla fall en ny kartbok.. Eller något i det stilen. Då hadde de nog inte vart så sturska länre!!! Eller... Hmm
Glid i frid.

Simon sa...

Hahaha :D

Emilie Pyrén sa...

Tantan: Haha, jag som precis har börjat lära mig den första...så vette shöven du ;D
Godmorgon, Godmiddag, Godkväll

Simon: Skratta inte åt mig din lilla limpa ;D!! haha , man vet aldrig med kina vettu. De hoppar och har sig som grodor på crack.

Trädet som äpplet inte föll långt ifrån... sa...

Du har så rätt mitt lilla frö :) :) :)
Du borde nog bo ett år i varje världsdel!
Eller kolla på Google earth en kvart om dagen...
Men din självironi är läcker!