fredag, januari 22, 2010

"Wooooohooo , I feel like a biiiiird!"

Haha, så jag må vara efter, men jag hade aldrig hört om filmen; "Year one" tills förra veckan. Hur någon kunde undanhålla denna film för mig vet jag banne mig inte för det är bästa filmen i världshistorien. Jag har sett den så många gånger på så få dagar nu så det är inte klokt. Michael Cera och Jack Black i samma film?! Galet bra! (Plus lite andra småfilurer från roliga filmer som t.ex Superbad)
Det är verkligen min humor igenom hela filmen. Jag har nog aldrig skrattat så mycket till en film iallafall.

" - You can be my right hand! `
- Yeaa...I've seen what you do with your right hand...no thank you."


3 kommentarer:

Dento sa...

Year one!
Då är vi nog alla lite efter. Några år hit eller dit spelar inte så stor roll, tror jag..

Verkar vara en sevärd film.
Får se när den dyker upp.

Jobbet kallar.
Sedan bär det av mot Börst.

Hur gick det med engelskan?

Kram/Dan

Johan sa...

Whoa, taggad på att se den!! Ska nog göra det med detsamma!

Vaara sa...

HAR DU INTE SETT DEN FÖRRÄN NU?!

Haha när jag såg den tänkte jag faktiskt "Denna hade nog Mli gillat" japp det gjorde jag höhö! Och jag hade rätt då alltså. Efter Zombiland är det den bästa komedin någonsin ;P