måndag, januari 18, 2010

Tunga stenar och fina skor

Ibland är det så skönt med folk som förstår.
Det tar bort tunga stenar från ens bröst.
Har alltid känt mig lite oförstådd. Och nu, på några månader, har jag hittat två personer som förstår mig så enormt bra, på olika plan.
Det känns bara så bra just nu.


__

Hade förövrigt en riktigt trevlig dag med Boone, och han hjälpte mig att hitta skor till min klänning vilket var skönt att ha gjort.
Satt hemma med Stacy och Beth på kvällen och det var faktiskt riktigt trevligt. Läste i min nya bok som jag är väldigt fast i ,"Loose girl" .

2 kommentarer:

TATNTAN sa...

Hejsan!
Härlig med ett lite djuparae
inlägg som vi pratade!

Time passes and as i dose I slowly realize that every day withote you is wasted. Trying to fill every second whit some kink off occupation. Cause I can't bare the thougt that I'm whitote you.

Kanske lite överdrivet men det känns så ibland... JÄDI!!!!

motter swinglish sa...

Lycka till på audition!!! May you get a BIG ....ja vad heter det???...roll, hm
Kram!