torsdag, januari 07, 2010

Bästa sommaren

Hahaha jag har äntligen kommit ihåg namnet på min gamla favoritfilm.

"Det här är ju..mycket märkligt. Nu har jag sett negrer flera dagar i rad. Man börjar ju undra om det är samma...samma negrer."

"Pass på här för nu kommer guppet här....ja, det var väl skojjigt. Passa på att vara glada nu för man vet aldrig när det blir roligt nästa gång inte. Nu gör vi det här en gång till, så får ni tänka på att jag gör det bara för er skull för jag tycker själv inte att det är dugg roligt."

" - Jaha, vad ska ni bli när ni blir stora då? Har ni funderat på det?
- Jag ska bli hora jag.
- ....Hora?
- Ja...då får man ju betalt för att kramas!"

Hahaha!
(Förövrigt har jag ingen skola imorgon!)

3 kommentarer:

eLin sa...

Naaaw! Jag njöt! :D Jag tror vi har haft den inspelad. Om vi har det så ska jag bannemig kolla på den imorgon! :D Haha, den är så söt! Och morgongymnastiken, kommer du ihåg den? <33

Johan sa...

Haha, jag kommer också ihåg den filmen. Kjell Bergkvists röst är så galet skön här, han är så saklig typ :P

Emilie Pyrén sa...

Elin: Hahah, eller hur! :D Nej det kommer jag inte ihåg tror jag! Kom bara ihåg små delar utan att se klipp på det! Av när dem är på sjukhuset och så där! :D Så go är den <3

Johan: Haha, ja det är han verkligen! Stoneface men ändå så rolig!