tisdag, januari 26, 2010

I'm singing in the rain

Hade en bra skoldag, fast kvällen slutade i tårar.
Men ack, nya tag imorgon.
Fick prata med Jonatan och mamma iallafall, vilket var trevligt!
Några timmars plugg, lite träning och nu ska jag bege mig och läsa min bra-iga (det borde vara ett ord tycker jag) bok.

Skriver imorgon efter musikalrepet.

Dagens citat: "Welcome to kentucky. If you dont like the weather, stick around for a few days. Its sure to change." Matt Salyer

(
I lördags gick jag i T-shirt, I söndags regnade det hela dagen, Idag snöade det. Haha. Jag tror vädergubben är full.)

1 kommentar:

Dento sa...

God morgon!

Prata med moder rektor på morgonen.
Lynnig surogatmor Du har där borta. Trist! Men det är ju inte första gången hon är besvärlig. Hoppas det gått över till i dag.

Här har varit vinter ett bra tag nu. I morgon varnas det för snö hård vind och nollgradigt. I natt har det varit -12 så det svänger i temperaturerna här med. Tyvärr inte till "T-tröjetemperaturer".

Ha en bra dag på skola och musikalrep! Vi är med Dig!

Kram /Dan