måndag, januari 04, 2010

Vinter och vantar

Mina nya vantar och mina halsduk som ska hålla mig varm i vinter. Är dem inte så Pyrén-iga?! Man kan ta av toppen av vanten och plötsligt så blir det avhuggna fingervantar, väldigt praktiskt när man ska hålla i mobil eller kamera. Kortet är förövrigt taget med min nya lilla digitalkamera. Vart lite orolig när jag måste ha med systemkameran varje dag i väskan. Så jag använde mina julklappspengar och köpte en Sony. Är klart helnöjd än sålänge!
Imorgon börjar skolan igen och folk kommer vara så trötta och griniga. Jag längtar mest tillbaka, haha.
Förövrigt, varför får alltid mina ögon sån tråkig färg på vintern?! De blir så där isgrå.

4 kommentarer:

Ellinor sa...

Dina vantar var klockrena och verkligen så du. Dig tänker man på nu varje gång man går förbi något färglatt, prickigt, rutigt, randigt eller när jag ser en zebra. Allt sådant påminner om dig, och lite när någon tar fram gitarren, då saknar man när vi satt allihopa och sjöng tillsammans..nnanna Simba vart är du idag, vi hoppas du mår bra..nanna. Eller Zombie, som vi alltid sjöng, iaf första versen xD.

Men det ska vi göra när du kommer tillbaka, vilket är inte så jätte långt kvar nu. Måste planera med tjejerna att vi ska hämta dig på flygplatsen, jag kan ju förhoppninsvis köra oss dit :D.

SAKNAR DIG <3 TUSEN TUSEN kramar från lilla mig!!

Simon sa...

De var så sjukt fina. Verkligen. Jag vill med ha... Fast jag har ganska fina turkosa vantar nu! :D

Maaliin sa...

Waa!.. du har fått så långt hår:O.. Jätte fint är det !.. tror nästan du har längre än mig nu ;O.

så himla söta :D.. Jag har kvar5 mina rosa vantar haha (:.

Saknar dig !! <3

en poet sa...

Jättefina vantar.
Och en oerhört vacker flicka!