måndag, januari 04, 2010

Första skoldagen. Gick ganska fort tycker jag, men alla var lite sega Jag filmade hela dagen så att ni skulle få se, men sedan verkar det som om jag filmar i ett dumt format som inte något av mina video-program kan hantera så... Får väl göra ett nytt försök snart igen.
Snart åker jag till Krystal. Jag, Whitney, Jessica Humphrey och Krystal ska åka och plocka upp Krystal och Bams nya utbytesstudent Vivi (Uttalas banne mig Bibi, spanska är förvirrande) väldigt sent ikväll. Känns lite lustigt att jag för ett halvår sedan själv stod där på flygplatsen och kollade efter familjen och nu så står jag där och tar emot en annan trött och lite nervös student. Vet precis hur hon känner. Hoppas hon tycker bra om mig, för isåfall är det skönt för henne, vi har två klasser tillsammans.

2 kommentarer:

Maaliin sa...

Redan börjat!.. vad segt!.

Ja tänk, du har redan varit där i ett halv år typ!.. tiden går fort ! <33

Fredmeister sa...

shiet va nice! jag kan snacka spaniego med henne då