tisdag, januari 19, 2010

Pablo diablo

Skönt att få en massa gjort.
Idag var en sån där dag jag knappt inte gick ur pyamasen men ändå fick så himla mycket gjort på sätt och vis.
Jag är redo för Audition imorgon; jag kan mina sidor utantill och noterna sitter dugligt på rätt ställe, jag fick äntligen mailet skickat till min fotolärare i sverige, jag pluggade körkortsteori, jag städade och rensade (det är förvånansvärt hur man samlar på sig saker under ett halvår) , ringde telefonsamtal som jag vet att Beth ville att jag skulle ha gjort idag, gjorde läxor, åkte och, tack vare mamma, fick manikyr inför fredagen, samt fixade tid för håret.
Fick även ett långt och trevligt samtal med min mor på morgonen. Kan inte vänta till att komma hem och få spendera mor-och-dotter-tid , känns som om vi kommit varandra så mycket närmare under det här halvåret, även fast vi är så många mil ifrån varandra.
Nu snarkar Kitty vid mina fötter, och det säger mig att jag borde sova. Godnatt mina kära läsare!

Förövrigt, hittade tilbaka till mitt gamla favoritband Billy and the Dancers häromdagen. Sångaren är så knepig, haha! Underbart! De är sommar 08 för mig.

3 kommentarer:

Dento sa...

Good morning Amerika!

Håller tummarna för audition i dag! Manikyr, nya skor, ny klänning.... måste bli något extra.
Lycka till!!!!

Vaknat med snöskottning i dag och nu är det dags att kasta sig över dagens arbete.

Lycka till!

Kram /Dan

Happy sa...

Kan en mamma bli annat än överlycklig över ett sånt inlägg???
:DDDDDDDDDDDDDDD

Maaliin sa...

Jag saknar dig hihi :).. Lycka till!! <33