söndag, januari 03, 2010

IPod

Insåg att jag kanske kan hålla bloggen lite bättre uppdaterad nu när jag har ipoden. Lite enklare att skriva korta små inlägg på det viset. Har varit i kyrkan idag. I en baptistisk, det var riktigt mäktigt. Med team-läger känsla och säkert flera hundra människor där så.. Wow. Helt klart ett gött sätt att starta en morgon. Bara en timma också, tycker jag är lite lagom.
Nu ska vi till familjemiddagen som vi har varje söndag. Have to go, It's on like donkey kong, peace people.

5 kommentarer:

Fredmeister sa...

vrf blir det lättare bara för att du har en ipod?:P

Emilie Pyrén sa...

Fred: För att då går jag ju bara in på trådlösa internet oavsett vart jag är i huset eller om jag är hos någon kompis. Så att jag inte känner att jag alltid sitter vid datorn.

Johan sa...

Vad är grejen med "On like Donkey Kong?" :P Har sett den i många sammanhang nu. Gott nytt år på dig i alla fall!!! Vi hade en jättetrevlig nyårsafton.

Emilie Pyrén sa...

Johan: Kommer från den supersöta filmen: Alvin and the shipmunks.
Gott nytt år i efterskott till dig med!! Hörde att ni hade de trevligt :)

mother sa...

Bra julklappar du fick du :) Hälften av var klapp från Dan.
På tal om sömn...det har varit mycket på vår tv och radio om hur för lite sömn orsakar depressioner och sjukdomar hos speciellt ungdomar. Så var rädd om dig lilla nattuggla! Puss!