måndag, januari 11, 2010

Tapeter och rockiga rednecks

Hade en himla bra söndag faktiskt. Vaknade upp ganska tidigt hos Ane efter en fnittrig och rolig natt. Vi drog på oss mjukisbyxor och gick och solade. Sen kom Whitney och plockade upp mig och så åkte vi till kyrkan. Jag är så förvånad över hur trevligt det kan vara. Snubben som snackar är riktigt rolig och jag koncentrerar mig faktiskt hela tiden. Sen åkte jag hem och gjorde lite allt möjligt. Bland annat fick jag för mig att uppdatera mina egokort, haha. (Bilden brevid t.ex) Visade Beth och det var roligt för hon frågade med en gång om tapeten, vi har ju bara vita+violetta tapeter här hemma. Jag älskar Photoshop.
Sen åkte jag till ungdomsmöte i kyrkan igen, vilket var skitkul. SÅ mycket folk! Vi spelade lite basket sen var det dags för youth-worship vilket är som ett litet rockcafé med lovsånger. Det var riktigt kul! Lär känna så mycket goa människor.
Klockan sju kom dem och plockade upp mig och så åt vi mexikanskt. Mexikansk mat är så...sliskig på något sätt, vet inte riktigt om jag tycker så mycket om det.
Nu är jag hemma och ska nog sova tidigt, är riktigt trött.
Det är så coolt att vara storasyster ibland, enligt Madison är allt jag gör coolt och det är coolt att göra som jag, haha. Så inga hemliga saker i lådorna inte, för hon är överallt och lånar allt.
Hon brukade ta mina klänningar. Så i julklapp köpte jag en egen klänning, som liknade min. Nu får jag ha mina klänningar ifred. Nu är hon på min ipod...hm, får nog komma på någon annan smart lösning i detta fallet. Haha!


Godnatt!

5 kommentarer:

Maaliin sa...

Haha så var min lillebror ett tag med.. Men det gick över :(.. Haha :D

låter underbart med massa lovsånger och så :).. Saknar dig <3

Fredmeister sa...

det enda du kan göra med madison där är att disciplinera henne ordentligt! sätt henne på plats!;)

-------------------------------------
Men då är det viktigt att du tänker på att inte göra några dumma grejer så hon inte tar efter det;D

Dento sa...

Inte alltid så lätt med småsyskon. Jag vet!

Kram /Dan

Lina sa...

Fin bild :D

Michaela sa...

omg, du är såååå snygg människa!!!!!! :O Det är inte lagligt att vara så snygg :O<3